Tab Menu 8

Followers

Monday, July 11, 2011

Merah Hitam Sempena Majlis Perpisahan Dato'........

Sempena Majlis Perpisahan Dato'... anjuran Puspanita, semua yang hadir diwajibkan memakai baju bewarna merah or hitam. Jadi, hari tu melaram habislah Anor n d' geng....Majlis tue wat kat Hotel Legend, KL. Jadi,lps habis keje, salin baju terus turun bawah naik bas jbtn. Apalagi, sementara tgu bas bergerak ke destinasi yang dituju, pose dpn camera la.....klik sana....klik sini......hehehe....




Sampai jer kat hotel tue....daftar dulu....dapat cenderahati. Nak tau apa cenderahati tue? pouch bag...
Ada mcm2 color. Anor ambik color hitam sbb bleh macthing ngan baju ape2 pun...
Lps daftar, cari table tuk duduk la....of course la anor pilih table yang berdekatan dgn makanan.....bila dah time makan, orang pertama yang meluru ambik makanan.....anor la...hehehhehe....




Macam2 acara yang dijalankan. Antaranya ialah pertunjukan pakaian muslimah, pertandingan nyanyian, selingan lagu dari artis2 from jbtn n cabutan bertuah. Anor nie g acara manapun tak pernahnya bertuah...hai,apelah malangnya nama tak naik nie.....Kesian kan....tapi apa2pun makan tetap bessstttttt......
Selesai majlis, sempat lagi Anor n d'gang berposing di ruang legar hotel tue.....huh....mmg best...


bergambo di atas pentas

bergambo di ruang legar hotel (1)

bergambo di ruang legar hotel (2)

Gara2 asyik berposing, satu bas dah blah dulu.....jadi kitaorang yang kemudian nie naik bas lagi satu....
Nak dijadikan cerita, ada sorang member Anor nie ( artis pakaian muslimah ) bleh pulak masa dia turun tangga, ntah macammana terjatuh....jadi ketawa terbahak2 la kitaorang....
So, agak malam jugak la bas kitaorang tue sampai kat Putrajaya.....

Dato', jasamu akan kami kenang selalu.....

Kalau suka like entri mama ain

3 comments:

aNa said...

dah lama bebenor ni lam...rasa2 dah berhabuk ni..

Noor said...

baru semalam berkesempatan untuk menulis dlm blog....xper...citer yg berhabuk la yg byk kenangan wat kita

NAZRUL AZAT said...

fuyooooooo merahnye makngah, hehee